CORECTITUDINEA SI PERFORMANTA PROFESIONALA

Published lucrare la comanda

lucrare de licenta la comanda ...Share on FacebookShare on Google+Email this to someone

CORECTITUDINEA, PERFORMANTA PROFESIONALA, ORIENTAREA CATRE CLIENT, DISCRETIA SI PROMPTITUDINEA REPREZINTA ELEMENTE CHEIE PE CARE LE CEREM COLABORATORILOR NOSTRI.

Redactorii consultanti care colaboreaza indeaproape cu clientul si ii livreaza acestuia textele solicitate sunt recrutati printr-un proces riguros de selectie din mediul universitar romanesc.

Fosti absolventi cu aptitudini de cercetare, asistenti si profesori universitari cu experienta contribuie la un pachet de servicii de cea mai buna calitate.

Comandand o lucrare de licenta in drept sau stiinte administrative, precum si o dizertatie de master in aceste domenii, veti beneficia de ajutorul unor specialisti autentici, o interfata profesionala, si o echipa de suport care va raspunde intocmai solicitarilor.

Iti pretuim timpul si ii dam valoare
Consultantii nostri analizeaza cu atentie solicitarea venita de la un client: incepand cu titlul si tema lucrarii, cuprinsul dorit, bibliografia propusa, pana la elaborarea pe capitole structurate logic-argumentativ, redactarea unei introduceri exhaustive si a unor concluzii bine fundamentate, redactorul consultant concepe lucrarea si opereaza modificari conform feedback-ului venit de la client.

Consultantii stiu ca munca bine facuta le aduce recomandari si ii rasplateste cu noi clienti, de aceea ei vor fi intotdeauna aliatii studentului, in lupta cu termenele stricte si cu volumul mare de cunostinte ce trebuie acumulate si transformate intr-o lucrare de diploma de calitate.

Urmarim sa avem zero reclamatii, sa oferim satisfactie maxima pentru suma platita de client.

AUTENTIC, ORIGINAL, PROFESIONAL

Autentic, original, profesional LucrareLaComanda.ro nu ofera lucrari de licenta sau dizertatii de master in drept „din stoc”.

Asiguram redactarea integrala a textelor pentru fiecare client in parte, intr-o maniera care sa ajute absolventul sa asimileze informatiile si sa transforme astfel modelul complet de lucrare oferit de noi in propriul sau proiect de diploma, cu efort minim.

Suntem adeptii corectitudinii, transparentei, respectului fata de client si confidentialitatii.
Miile de proiecte duse la bun sfarsit, reputatia castigata intr-un domeniu parazitat de amatori care iau banii clientilor pentru a nu le oferi nimic in schimb, sau a le livra lucrari de calitate indoielnica la preturi aparent atractive, ne-au ajutat sa functionam continuu, acumuland experienta si cea mai buna reputatie posibila: recomandarea facuta de la un absolvent la altul.

Cerere de oferta de pret Pentru o cerere de oferta, intrebari legate de o tema care ai nevoie de materiale, te rugam sa completezi formularul de comanda

Toate datele pe care le transmiti sunt tratate confidential insa pentru a fi sigur ca in maxim 24 de ore primesti raspunsul si sprijinul specializat pe care il cauti, te invitam sa ne dai cat mai multe detalii despre : titlul lucrarii, cuprins, bibliografie propusa, structura pe capitole, cerinte si orice informatii suplimentare pe care le poti oferi.

In maxim 24 de ore un consultant de pe platforma noastra va raspunde solicitarii tale, cu o oferta de pret si un termen agreat de comun acord pentru a-ti livra lucrarea de care ai nevoie!

septembrie 24, 2018

SLOGANURI ŞI CAMPANII PUBLICITARE – LUCRARE LICENTA

Published lucrare la comanda

lucrare de licenta la comanda ...Share on FacebookShare on Google+Email this to someone

Sloganurile publicitare sunt folosire în cadrul campaniilor publicitare politice, comerciale, religioase pentru a convinge oamenii să cumpere anumite produse sau servicii. Scopul unui slogan este să diferenţieze produsul său marcă de cel al concurenţilor, în timp ce scoate în evidenţă misiunea generală a companiei. Chiar şi în cazul în care compania nu vinde un produs său serviciu unic, sloganul trebuie să diferenţieze compania de cele concurente.

Sloganurile reprezintă prima impresie pentru mulţi clienţi potenţiali şi de aceea este necesar să pun accentul pe valoarea companiei.

Un alt principiu care trebuie luat în considerare în momentul creării unui slogan este lungimea acestuia: nu trebuie să fie mai lung ca o propoziţie şi trebuie să prindă esenţa folosind între două şi opt cuvinte. Dacă sloganul este mai lung de o propoziţie acesta va produce confuzie şi va fi uitat, decât dacă rimează sau este acompaniat de o melodie.

Sloganurile, indiferent dacă sunt citite sau ascultate, ar trebui să fie plăcute la auz; cele ritmice sunt mult mai uşor de recunoscut şi mai memorabile. Dacă sloganul este transformat într-o melodie este chiar mai bine: studiile arată în mod consistent că sloganurile prezentate în melodii sunt amintite semnificativ mai repede decât cele prezentate în vorbire normală.

Campaniile promoţionale sunt publicitate care foloseşte o serie de instrumente de marketing care împărtăşesc acelaşi mesaj şi aceleaşi idei pentru a promova o afacere sau evenimente pentru un public ţintă. O campanie tipică foloseşte diferite resurse media inclusiv internetul, ziare, televiziune, radio şi publicitate scrisă. Aceste campanii pot fi folosite pentru motive diversificate: pot creşte vânzările, pot creşte conştientizarea sau grijile cu privire la anumite probleme, pot dezvolta imaginea unei mărci sau pot altera opinia publică.

Fiecare campanie promoţională necesită o direcţie şi setarea obiectivelor sale ajuta la clarificarea rezultatelor dorite. Obiectivele sunt afirmaţii specifice şi cu scop care pot fi măsurate şi evaluate. Una dintre metodele de a seta obiectivele este folosind acronimul SMART:
– Specific: obiectivele trebuie să fie precise şi identificabile clar
– Măsurabile: dacă obiectivul este măsurabil este mai uşor să se observe dacă acesta a fost realizat
– Realizabil: ceea ce înseamnă că obiectivele nu trebuie să fie nici prea ambiţioase şi realizate prea uşor
– Relevant: întâmpinarea obiectivelor ar trebui să ajute la obţinerea scopurilor generale pe termen lung ale organizaţiei sau campaniei
– Timp: pentru a obţine obiectivele trebuie alocat suficient timp

septembrie 22, 2018

OPINIILE CLIENTILOR NOSTRI DESPRE SERVICIILE LUCRARELACOMANDA.ro

Published lucrare la comanda

lucrare de licenta la comanda ...Share on FacebookShare on Google+Email this to someone

Ionut O**ea, Rm. Valcea: Am solicitat sprijinul echipei LUCRARELACOMANDA.RO pentru cateva articole si brosuri de prezentare; materialele s-au intocmit la un nivel de calitate foarte bun si le-am primit pe toate in timp util.

Alex N****se, Alba Iulia: Revin cu feedback: merci, am luat 10, daca merg la master revin la dvs!

Luminita M***iu, Constanta: Am primit discount 20% si nota 10 la licenta. Ca sa nu mai spun ca discutand cu domnul redactor si vazand pas cu pas lucrarea, am invatat si eu sa redactez un text ca lumea.

George S***an, Bucuresti: Recomand tuturor. Prima data am comandat 2 proiecte si apoi lucrarea de licenta tot cu LucrareLaComanda.ro am facut-o. A fost OK totul si am castigat o gramada de timp.

Madalina92@*********.ro, Iasi: Toti studentii care muncesc nu se pot pregati cum trebuie pentru licenta. Pentru mine LucrareLaComanda.ro a fost de mare ajutor, si credeti-ma, la final chiar am invatat pagina cu pagina lucrarea.

George N******ac: Servicii de exceptie si o lucrare de licenta la comanda redactata pe placul profesorului care mi-a acordat nota 10.

Vasile I****cu, Sibiu: Sarbatori fericite! Voi mi le-ati facut pe ale mele deja. Va multumesc din tot sufletelul meu, nu credeam ca voi reusi sa am o lucrare de licenta asa buna.

Ionela M******an, Craiova: Impreuna cu ceilalti colegi care si-au facut lucrarea de licenta la voi vrem sa va multumim.

Alina G****an, Bucuresti: LucrareLaComanda.ro este un partener de incredere pe care te poti baza in orice situatie. Am fost salvata!

Silviu B****cu, Piatra Neamt: Am avut o colaborare foarte buna cu LucrareLaComanda.ro, intrucat mi-a oferit cu promptitudine, servicii de calitate si o lucrare de doploma meseriasa.

septembrie 20, 2018

DISCURSURI ŞI COMUNICĂRI

Published lucrare la comanda

lucrare de licenta la comanda ...Share on FacebookShare on Google+Email this to someone

Discursul este o adresare formală sau o vorbire transmisă unui auditoriu. Înainte să scrii un discurs, trebuie să ştii câteva lucruri despre construcţia acestuia. Există anumite tipuri de discursuri şi fiecare are propriile sale caracteristici. Întocmai ca în cazul eseelor, şi discursurile au trei secţiuni principale: introducerea, corpul şi concluzia.

Spre deosebire de eseuri, discursurile trebuie să fie scrise să fie auzite şi nu citite. Acesta trebuie scris astfel încât să menţină atenţia unui auditoriu. Există mai multe tipuri de discursuri şi anume informative, instructive, persuasive, distractive şi create pentru ocazii speciale.

Construcţia unui discurs
Formatul unui discurs de bază este simplu. Deschiderea sau aproximativ primele 30 de secunde ale discursului sunt probabil cele mai importante. În această perioadă trebuie captivata atenţia auditoriului şi îi creşte interesul pentru ceea ce se spune în cadrul discursului. Acest lucru poate fi obţinut în mai multe feluri: se poate pune o întrebare care este controversată, se poate face o afirmaţie care interesantă, se poate spune o glumă. Odată ce atenţia auditoriului a fost câştigată, discursul ar trebui să decurgă lin spre partea de mijloc.
Corpul discursului va fi mereu cea mai mare parte a acestuia. În acest punct, auditoriul are deja informaţii despre cel care ţine discursul şi despre tema acestuia. Cea mai bună metodă de a crea corpul discursului este prin formularea unei serii de puncte importante ale temei. Acestea trebuie organizate pentru că punctele să fie succesive şi să aibă o anumită logică.
Închiderea oferă oportunitatea de a face un rezumat al întregului discurs şi de a oferi teme de gândire pentru auditoriu.

Comunicarea este un tip de comunicat care transmite un mesaj către un destinatar bine precizat şi care are scopul de a convinge pe cineva de calităţile unui obiect, produs, om sau idee. Aceasta se bazează pe semiotica aplicată, psihologie aplicată şi altele şi este împărţită în două subdomenii şi anume comunicare politică şi comunicare socială.

Comunicarea socială de foloseşte de către agenţii, companii, guvern, administraţii, organizaţii non profit şi are rolul de a face cunoscută o problemă, un produs sau un serviciu. Comunicarea politică este cea folosită de actorii politici şi utilizează procedee şi tehnici care influenţează opinia publică.

septembrie 18, 2018