Acronimul SEO se referă la Search Engine Optimization şi se referă la optimizarea pentru motoarele de căutare şi se foloseşte pentru a mări traficul unui site. Este un tip de promovare preferat de majoritatea site-urilor şi blogurilor pentru că aduce mai mulţi vizitatori şi la un preţ mai accesibil decât alte tipuri de publicitate. Motoarele de căutare folosesc un anumit algoritm de căutare care este alcătuit din mai mulţi factori. Optimizarea cuvintelor cheie este o modalitate creativă, cât şi tehnica şi poate implica adesea modificarea textelor, crearea unor pagini noi, adăugare de text sau construirea unor linkuri noi. p> Prin optimizarea textelor pentru cuvinte cheie, persoanele care caută vor găsi mai repede informaţiile, produsele sau imaginile dorite, companiile mai mici îşi pot face mai bine cunoscute produsele şi pot reprezenta o adevărată concurenta pentru alte companii, motoarele de căutare pot accesa mai repede anumite informaţii şi, printre altele, sunt reduse cheltuielile promovării online.
SEO
Optimizarea textelor pentru cuvinte cheie este şi un proces care implică cercetarea, analizarea şi selectarea celor mai bune cuvinte cheie pentru ajunge la un trafic de calitate din partea motoarelor de căutare. În cazul în care cuvintele cheie nu sunt alese bine, toate eforturile următoare de a promova site-ul sau blog-ul sunt relativ inutile. Majoritatea proprietarilor de site-uri nu petrec suficient timp pentru a optimiza cuvintele cheie şi nici textele în care sunt acestea cuprinse. Dacă textele folosite nu folosesc cuvintele cheie pe care le folosesc clienţii tăi, acestea nu vor fi găsite, iar traficul scăzut pe site va aduce cu sine şi lipsa vânzărilor. În momentul în care evoluezi ce cuvinte cheie sunt potrivite pentru optimizarea textelor, există mai mulţi factori care trebuie luaţi în considerare.
SEO
Popularitatea cuvintelor cheie – cu cât mai popular este un cuvânt cheie, cu atât mai mult trafic va aduce acesta la site. În acest caz pot opta pentru două opţiuni şi anume să cauţi cele mai populare cuvinte sau să cauţi cuvintele cheie mai puţin competitive. Deşi prima variantă pare foarte directă şi logica, cu cât mai popular este un cuvânt cheie cu atât mai greu poate fi să ajungi la un rang mai înalt de către motoarele de căutare. A doua variantă este considerată de mulţi o abordare mult mai bună mai ales pentru site-urile noi. Motivul pentru acest lucru este că site-urile mature au câştigată deja încredere şi autoritate şi este dificil să se concureze cu acestea.
SEO
Relevantă cuvintelor cheie. Cuvintele cheie trebuie alese şi în funcţie de relevanţă pe care au acestea pentru produsele sau serviciile care sunt prezentate pe site. Dacă aceste cuvinte nu sunt relevante pentru ceea ce se oferă pe site, traficul motoarelor de căutare nu vor primi un mesaj relevant. Intenţia cuvintelor cheie – pentru a determina ce valoare au cuvintele cheie, trebuie să identifici şi intenţia celor care caută. Intenţia lot poate fi de trei tipuri şi anume: navigationala, informaţională şi tranzacţionala.
SEO
Optimizând textele cu cuvintele cheie potrivite şi eliminându-le pe cele de valoare scăzută, se va putea observa cum căutarea cu ajutorul motoarelor de căutare va creşte în relevanta şi va genera mult mai mult trafic şi de calitate ridicată.